4 Ağustos 2016 Perşembe

Mini mini :)

Blogumla çok uzun zamandır ilgilenmedim. Bir heves başladım da... hiç bir zaman çok etkili kullanmadım sayfamı... Ama bu sefer arayı çok açtım. Hemen telafi etmeliyim...

Evde tatile bayılırım. Hobilerimle uğraşmak için sınırsız zaman vardır... ☺
Hobi konusunda çok maymun iştahlayım sanırım. Resim, mozaik, minyatür (minik objeler üretmek anlamında kullanıyorum bunu. Minyatür sanatı değil kasdettiğim.), takı, dikiş, örgü... diye uzayıp gidiyor uğraşılarım. Aslında sadece "birini", "tam" yapmak isterdim ama hiçbirinden vazgeçemiyorum, hepsi çok keyifli... Hepsinden eccik eccik 😊  

Bu aralar minik tefek şeyler yapmak hevesindeydim. Abeslang (boğaz çubuğu) ile iki sandalye bir masa yaptım. Çalışmamın çevre düzenlemesini de bitirince paylaşırım tekrar. Herşeyin küçüğü çok sevimli oluyor gerçekten😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder